lørdag den 29. maj 2010

Siden sidst

Så må det vist være på tide at få opdateret bloggen, bare en lille smule.... Ups....

Nå, men idag fik jeg så den glædelige nyhed, at jeg er blevet optaget på mediegrafikeruddannelsen!!! YES!! Jeg har over en periode arbejdet med et projekt, som var en del af en ret omfattende optagelsesprøve til uddannelsen. Det hele blev afsluttet med en personlig samtale i sidste uge, og jeg havde også selv en ret god fornemmelse af det. Men det kan jo være svært at vurdere selv. Jeg er altså ret stolt af mig selv. Der var ca. 50 ansøgere og kun 13 pladser, så det er da ret godt gået. Jeg skal starte d. 2. august, og det passer så fint ift. min barsel og Sebastian. Så er det på plads - FEDT!!

Der sker også andre spændende ting herhjemme, men jeg har ikke lige lyst at offentliggøre det hele nu, så det må komme senere.

Jeg er ihvertfald meget glad og tilfreds. Og man kan næsten sige, at jeg "får både i pose og sæk" ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar