onsdag den 3. februar 2010

Stikord

Jeg synes egentlig der sker så meget for tiden - altså her i min lille bitte verden, hvor jeg går hjemme på barsel, og ikke oplever meget andet end småbørn. Jeg har mange tanker og mange blogemner i ærmet. Men jeg mangler på en eller anden måde energien til at skrive..
Jeg vil dog nedfælde nogle enkelte stikord..
Frederiks 3 års fødselsdag i søndags.. :-)
Endelig madpakkebarn.. Og dét vil 'de' tage fra os..!! :-(
Uddannelsesplaner.. Åbent hus.. Optagelsesprøve.. ;-)
Andre mere perifere emner..
Tatovering..
Min farmors sygdom..
Sommerferieplaner..
Briller..

Måske finder jeg lyst og energi til at skrive noget mere på et senere tidspunkt.. Det håber jeg da.. :-)

1 kommentar:

  1. Ja der er mange emner. Måske skulle du også skrive noget om det spændende vi skal lave i weekenden. f.eks ny 4x4

    SvarSlet