torsdag den 9. juli 2009

Dagen og vejen...

To uger til termin... Denne gang vil jeg ikke sætte næsen op efter noget. Det kommer, når det kommer. Sidste gang gik jeg 18 dage over terminen, og fødte efter 2 igangsættelser. Min jordemoder mener bestemt, at jeg også går over terminen denne gang. Så jeg har masser af tid.
Jeg har gået hjemme og slappet af, og nydt livet, siden d. 15. april. Jeg elsker virkelig at dappe rundt herhjemme og lave ingenting. Meen det bliver da også mindre og mindre jeg får nået i løbet af dagen (jeg bliver selvfølgelig også mindre mobil)... Så jeg glæder mig til at få noget at fylde hverdagen med. Lige nu går det meste af dagen med at sidde her, foran computeren. Og ellers får jeg set lidt fjernsyn og sådan... Det er sjældnere og sjældnere at jeg når ned i byen, men den har jeg efterhånden også set så tit.
Jeg får dog min daglige motion. Hver dag cykler jeg min søn ud i børnehaven, og hjem igen, og ud for at hente ham, og hjem igen. Det giver mindst 1 times dagligt motion, da det tager 15-20
minutter at cykle turen, hver vej. Det er jeg selv godt tilfreds med.
Ellers er der vel ikke så meget at berette, da jeg ikke oplever det helt store i øjeblikket, kombineret med en journalistisk agurketid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar