lørdag den 13. juni 2009

Unødvendig info!

Jeg synes det er så flabet og irriterende...! Når man sidder godt begravet i et tv-program, programmet er ved at nå til ende og klimaks er på sit højeste... Så kommer der en "label" hen over skærmen (ofte lige i hovedhøjde, så det blokerer udsynet): "Næste program: Ekstrem Hjemmeservice", eller hvad f***** de nu sender!!! Hallo mand! Ødelæg da lige stemningen! Det har jeg ikke brug for at vide lige nu!! Vent dog lige de sidste 2 minutter, indtil programmet er slut, med at bombardere mig med unødige oplysninger! Jeg kan virkelig ikke se, hvad formålet med denne "info" skal være!!!

Det er lidt ligesom når man ser et tv-program, og der kommer en rulletekst hen over skærmen: "Programmet er ikke undertekstet..."
-What???!?!? Are you kidding??!?!? Hvad skal jeg dog bruge den information til - andet end at blive forstyrret?? Tror de virkelig, at jeg ikke kan se, at programmet ikke er undertekstet? I så fald ville jeg jo være BLIND, og så ville underteksten jo ligesom være underordnet!

Eller ligesom når man kører på vejen, og der står et skilt med teksten: "Afstribning mangler...."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar