tirsdag den 26. januar 2010

Genbrug

Jeg trænger snart til at komme i en genbrugsforretning igen. Det er efterhånden ved at være længe siden sidst. Sidst jeg var i en genbrugsforretning var det for at købe klæd-ud-tøj til Frederik.
Det som jeg mangler nu er: En lænestol til Frederiks værelse, som kan bruges til at læse godnathistorier i, og malerier med guldrammer. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil bruge rammerne til, men jeg er blevet inspireret fra Frederiks børnehave, hvor de har én hængende, som de bruger til at sætte børnenes tegninger ind i. Det giver en rigtig fed effekt, synes jeg. Jeg vil til at samle på guldrammer og bruge dem i forskellige henseender. Vi har i forvejen en del af dem hængende, så det vil jo passe fint ind. Derudover har jeg bare lyst til at gå og kigge på forskellige nips-ting og måske købe lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar