torsdag den 14. januar 2010

Perfekt

Idag har jeg ringet og forhørt mig om mediegrafiker-uddannelsen. Man skal bestå en optagelsesprøve for at blive optaget, og der plejer at være ca. 3 gange så mange ansøgere, som optagede, så det er jo slet ikke sikkert at jeg kan komme ind. Men umiddelbart lyder det som noget jeg godt kan finde ud af. Jeg får tilsendt nogle papirer, og så er der åbent hus d. 30. jan. Jeg er virkelig blevet tændt på det her. Det ville også bare passe perfekt, for der er studiestart d. 4. aug., og min barsel slutter d. 17. juni. Så kunne jeg lige holde en god sommerferie, og så starte op på studiet derefter.
Man skal have en praktikplads, og jeg ved lige hvor jeg kunne tænke mig det skulle være. Hver dag cykler jeg forbi en virksomhed, som hedder Elbo Grafisk A/S. Dér ville jeg gerne arbejde. Ifølge deres hjemmeside er det er stor virksomhed, som har mange spændende projekter, og så ligger det lige på vejen ud til Frederiks børnehave. Det ville bare være endnu mere perfekt. Jeg vil selvfølgelig forsøge ihærdigt, men jeg må ikke sætte næsen for højt op efter det. Det ville næsten være for godt til at være sandt, hvis jeg kunne få abejde der... Men man må jo gerne drømme.... ☺

1 kommentar:

  1. Skøn blog du har. Spændende med ny uddannelse, måske du engang kan koble dine to uddannelser. held og lykke med praktikpladsen, hvorfor skulle du ikke være den heldige ?

    SvarSlet