søndag den 17. maj 2009

Australia

Igår så vi filmen Australia, med Nicole Kidman og Hugh Jackman. Hold da op en flot film. Den har vist lige indtaget pladsen som yndlingsfilm. Storslående på alle måder: flotte billeder, gribende historie og fantastiske skuespillerpræstationer! Jeg giver den 6 stjerner, ud af 6! * * * * * *
Jeg vil ikke forsøge at fortælle historien, for den er alt for omfattende til at jeg kan gengive den fyldestgørende. Jeg vil dog fremhæve drengen Nullah, som er halv indfødt (aboriginer) og halvt hvid. Hans historie er så rørende, og han spilles af en meget smuk og talentfuld dreng - Brandon Walters.

LinkDet var en masse rosende ord, og ingen kritik, men jeg har virkelig kun roser til denne film. Jeg har endnu ikke fordøjet den rigtigt, men jeg er sikker på, at det ikke er sidste gang jeg har set den! :-D

Her kan du se traileren til filmen:
Australia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar