søndag den 24. maj 2009

Hvad sagde du???

Forleden kom jeg trillende ned over torvet med Frederik i klapvognen. To drenge på ca. 8-10 år kom cyklende hen imod mig. Den ene stoppede op og spurgte, om jeg ikke havde noget han kunne få. "WHAT??", tænkte jeg, og svarede at det havde jeg altså ikke... Så sagde han Gud-hjælpe-mig: "Har du ikke nogle penge jeg kan få?" Jeg blev så paf, at jeg kun lige fik mumlet noget med, at det havde jeg ikke... Sådan en snothvalp! Går og tigger penge! Og denne dreng så aldeles ikke ud til at mangle noget! Han havde en rigtig fin cykel, smart tøj og så ellers velsoigneret og ordenlig ud. For satan da... Ærgeligt at jeg blev så paf, for jeg ville gerne havde taget en snak med ham om, hvad det egentligt var han gik og lavede, og om hans forældre vidste det!!?! Hold op hvor ville jeg blive sur og pinlig, hvis jeg opdagede at mine børn gik rundt og tiggede penge af fremmede!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar