mandag den 18. maj 2009

Beslutning!

Jeg har besluttet mig for, at jeg vil have lavet et kejsersnit, når lillebror skal til verden!
Denne beslutning har jeg først taget for ganske nylig, for jeg ville se hvordan det hele udviklede sig. Beslutningen er udelukkende taget på baggrund af mine oplevelser med den sidste fødsel, men der er mange forskellige faktorer der gør sig gældende. Dels selve oplevelsen, som var ganske forfærdelig, dels min manglende tiltro til personalets formåen, dels min krops medtagenhed efter sidste fødsel, og dels muligheden for planlægning af pasning, barsel, ferie osv.

Jeg har en tid ved min egen læge d. 11. juni og ved en speciallæge d. 17. juni, og her skal der tages stilling til fødselsforløbet. Samtalen med speciallægen er almindelig procedure, når man tidligere har fået lavet kejsersnit. Jeg er dog indstillet på, at jeg muligvis skal argumentere for min sag. Men det er jo slet ikke sikkert at det bliver nødvendigt med de helt store argumenter, det kan være at det giver sig selv, når jeg først er blevet undersøgt. Jeg tror under alle omstændigheder, at det er meget godt, at jeg selv har en holdning til hvad jeg vil og ikke vil.

Nu glæder jeg mig bare til at få en afklaring, det er så dumt at gå i uvished.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar