mandag den 25. maj 2009

Toblerone

Er gået i lag med en pakke Toblerone. Og det er altså ikke Toblerone, som jeg husker det fra min uskyldige barndom. Det her er Toblerone XXL, men der er intet på pakken der indikerer, at det skulle være en super size. Jeg ved ikke om Toblerone bare ser sådan ud idag, men hvert stykke er lidt en kamp at komme igennem. Nogen ville nok mene, at jeg da bare kan lade Toblerone være Toblerone, og tage mig et æble istedetfor. Men Nej! Sådan er jeg desværre ikke skruet sammen..! Jeg har det ligesom nogle mennesker med autisme: Alt skal tømmes!! Koste hvad det vil! Om det giver kvalme og diarré, der er ingen vej udenom! Jeg har nogle gange måttet plage min mand til at spise resten af slikket, fordi jeg selv var ved at sprække. Og det er ikke nok, at han siger, at han spiser det senere.. Det skal være NU! Mens jeg ser på! Så jeg véd at det er væk. Og endnu mere ulogisk er det, at jeg ofte køber slik! Jeg veeed jo godt hvordan det ender, for det er næsten en umulighed at købe en lille pose slik idag (især for mig). Alt er efterhånden Big Size, og så har vi balladen igen... Og lige nu er jeg altså alene hjemme med en kæmpe pakke Toblerone......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar