torsdag den 21. maj 2009

Indlæggelse

Jeg har været indlagt på Kolding Sygehus fra tirsdag til onsdag.
Tirsdag morgen opdagede jeg en blødning, og jeg ringede straks til fødegangen. Der er jo 2 mdr. til at jeg skal føde, så det var ikke gode tegn. De ville gerne have mig ind på sygehuset, så jeg kunne blive undersøgt. Jeg blev undersøgt på kryds og tværs, og alt var heldigvis i orden. Jeg havde det fint, ingen smerter eller ubehag, og det var gode tegn. De ville dog gerne beholde mig derinde til observation, indtil blødningen var standset. Jeg havde faktisk ikke regnet med at de ville indlægge mig, men de tog det ret alvorligt, og det er jeg da også glad for. Blødningen standsede om aftenen, og næste formiddag var der kun rester af gammelt blod, så jeg fik lov at tage hjem igen, med besked om at forholde mig i ro! Og det gør jeg så... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar