tirsdag den 26. maj 2009

Maven er i vejen.

Årh mand. Nu er jeg for alvor trådt ind i graviditetens sidste del.. Jeg føler mig oppustet og besværet meget af tiden. Jeg er hele tiden sulten, men jeg kan ikke spise ret meget ad gangen. Nu gider jeg altså ikke mere! Men men men... Der er hele 8 uger til at jeg har termin... Skønt..
Jeg har aldrig været den type, der synes at graviditeten er hyggelig og romantisk - "den søde ventetid". Jeg synes det er en nødvendig og irriterende ventetid. 9 måneder er virkelig lang tid! Det er jo næsten et helt år!!! Jeg er ikke engang voldsomt generet af graviditetsgener, men jeg har da nogle, især her anden gang. Jeg er bare utålmodig, og når jeg har besluttet mig for noget, så skal det være nu! Jeg glæder mig helt vildt til at få det lille pus ud, at se ham, holde ham, dufte ham og lære ham at kende. Jeg synes at 5 måneders graviditet er mere passende. Det vil jeg gerne slå et slag for! Vi oplever jo nedskæringer på alle andre områder, så hvorfor ikke også på graviditeten?
Nu vil jeg lægge mig på sofaen, for jeg er lidt træt efter at have cyklet Frederik i børnehaven..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar